موبوتیکس عبارت "تکنولوژی آلمانی" را با خود یدک می کشد، پس خود را متعهد می داند تا برترین تکنولوژی ها را عرضه نماید و همواره راهکاری باشد بر گره های صنعت نظارت تصویری. از قابلیت های ویژه دوربین موبوتیکس، امکان نصب در دمای بسیار بالا و پایین بدون استفاده از تجهیزات جانبی و تنظیم کننده دما می باشد. به همین دلیل موبوتیکس تنها دوربینی است که بدون تجهیزات کنترل دما، در ارتفاعات اورست (بلند ترین نقطه زمین) و همچنین قطب جنوب (سردترین نقطه زمین) مورد استفاده قرار گرفته است.

موبوتیکس در اورست

ایران موبوتیکس نه تنها افتخار همراهی و همکاری نزدیک با این کمپانی آلمانی را دارد و نماینده مورد تایید آن در ایران می باشد، بلکه افتخار همکاری با تیم متخصصی را دارد که همواره در جهت پشتیبانی هرچه بهتر مشتریان ایرانی این برند از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.

به لطف ارتباطات فنی و تجاری بسیار قوی با کمپانی موبوتیکس که طی سالیان طولانی ایجاد شده، تیم کارشناسان فنی ایران موبوتیکس همواره در دوره های تخصصی که توسط کمپانی موبوتیکس برگزار می شود شرکت می نمایند تا بتوانند همان خدماتی را که یک مشتری در آلمان از آن برند بهره مند می باشد را، در ایران به مشتریان خود ارایه دهد.

اخیرا آقای سیروس خوش قلب (مدیر اجرایی و راهبر تیم ایران موبوتیکس) در سفر ورزشی خود به کشور نپال، پرچم موبوتیکس را در ارتفاعات هیمالیا به احتزاز در آورده است، تا این جایگاه مهم را یادآور شود که موبوتیکس با تکنولوژی برتر خود، همواره بر بلندی هایی گام نهاده است که سایر برند ها برای دستیابی به آن، موبوتیکس را لیدر و پیشگام خود می بینند.

تصویر بالا: مدیر اجرایی و راهبر تیم ایران موبوتیکس در ارتفاعات هیمالیا