در تابستان 2015، موبوتیکس نرم افزار جدید خود را با نام مرکز مدیریت موبوتیکس (MxMC) روانه بازار کرد. این نرم افزار، مستقل از محیطی که بر روی آن نصب می شود عمل می کند. این یک نقطه عطف جدید در صنعت مدیریت حرفه ای تصاویر می باشد، چرا که با ظاهری متفاوت، مفهوم جدیدی از کار با صفحات لمسی را ارایه می کند که برای کاربر بسیار قابل درک است. مرکز مدیریت موبوتیکس هیچ محدودیت سیستمی ندارد و توان اداره صدها دوربین و کاربر را دارد. از مهمترین مزایای این نرم افزار، رایگان بودن آن می باشد که لذت برخورداری از حمایت های تولید کننده را برای شما به همراه خواهد داشت.

این سیستم همزمان توان پشتیبانی از دوربین های سایر برند ها را از طریق پروتکل ONVIF را دارد. مرکز مدیریت موبوتیکس می تواند چندین مانیتور و تلویزیون دیواری را مدیریت کند. بازپخش فوق العاده سریع و جستجو بر اساس رخداد ها (مثلا تصاویر افرادی که از دستگاه کارتخوان استفاده کرده اند) در این نرم افزار استثنایی و قدرتمند پیاده سازی شده است.

این قابلیت اجازه می دهد تا اطلاعات صندوق همگام یا تصاویر ظبط شود. یکی از قسمت های مهم در این پیاده سازی ماژول تنظیمات خلاقانه است که می تواند زمان راه اندازی پروژه های بزرگ را تا یک دهم کاهش دهد. بدیهی است استفاده از این آپشن و تنظیمات حرفه ای، فقط از عهده کارشناسانی که دوره های تخصصی موبوتیکس را گذرانده اند بر می آید.

تمامی مشتریان موبوتیکس در ایران می توانند از طریق شرکت در دوره های ایران موبوتیکس با نرم افزار مرکز مدیریت آشنا شده از تمامی قابلیت های آن استفاده کنند. همچنین کارشناسان ما در ایران موبوتیکس می توانند عملیات تنظیمات اولیه و راه اندازی مرکز مدیریت پروژه های شما را انجام و در این خصوص در طول زمان شما را حمایت کنند.